حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه | ۶۴ تن شهید و صد‌ها نفر زخمی شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گانتس شروط خود را برای ادامه حضور در کابینه جنگ اعلام کرد دستور رئیسی برای حمایت از فعالین فضای مجازی یمن یک کشتی یونانی را با موشک هدف قرار داد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بایدن انجام مناظره‌های بیشتر با ترامپ را رد کرد وحشت رسانه‌های عبری از سلاح جدید حزب الله ترامپ: کاخ سفید باید از من عذرخواهی کند تظاهرات صهیونیست‌های خشمگین علیه نتانیاهو در تل‌آویو (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو فرزندان ما را به حال خود رها کرده‌است ۵ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در «رفح» کشته شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت اوکراین در آستانه تابستان دوم جنگ چگونه است؟ مصر شایعات رسانه‌های رژیم صهیونیستی را رد کرد ابوعبیده: نتانیاهو ترجیح می‌دهد بجای مبادله اسرا، سربازانش در جست‌وجوی اسرا کشته شوند حملات متنوع حزب‌الله علیه مواضع ارتش اسرائیل (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می‌دهد| زمزمه‌ها درباره استعفای گانتز حمله موشکی گردان‌های قدس به «عسقلان» زمان آغاز به کار ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد حمله به یک نفتکش در بندر «المخا» یمن دیدار آیت‌الله علم‌الهدی با نمایندگان رسانه‌‌های مکتوب خراسان رضوی | سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید مه گرفتگی در حوزه مشهد-کلات (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۱۵ نفر رسید | بیش از ۴۰ شهید و زخمی در حمله به اطراف بیمارستان شهدا الاقصی + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۵۵۲۰
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۱۵ نفر رسید | بیش از ۴۰ شهید و زخمی در حمله به اطراف بیمارستان شهدا الاقصی + فیلم
ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید با هدف قراردادن یک ساختمان مسکونی در اطراف بیمارستان شهدا الاقصی در دیرالبلح بیش از ۴۰ فلسطینی را شهید یا زخمی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را در دیرالبلح مرتکب شده و شمار زیادی از فلسطینیان را به شهادت رسانده یا زخمی کرده است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی یک ساختمان را در مجاورت بیمارستان شهدا الاقصی واقع در دیرالبلح بمباران کرده است.

این نهاد دولتی تاکید کرد که در حمله به این ساختمان بیش از ۴۰ فلسطینی به شهادت رسیده یا زخمی شده‌اند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه بیان کرد که در این حمله احمد بدیر خبرنگار حاضر در نوار غزه نیز به شهادت رسیده است.

همچنین ۲ تن از خبرنگاران دیگر به نام‌های شریف عکاشه و هبه العبادله نیز در حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

با شهادت این ۳ خبرنگار شمار خبرنگاران شهید غزه از آغاز حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر به ۱۱۵ نفر می‌رسد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد که اشغالگران افکار عمومی را فریب می‌دهند؛ آن‌ها در حالی خانه‌ای در مجاورت بیمارستان شهدا الاقصی را هدف قرار دادند که پیش‌تر منطقه قرارگیری آن را امن اعلام کرده بودند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->